Selasa, Mac 19, 2013

Konsert Sang Pencinta - M Nasir di Istana Budaya

sumber : Utusan Malaysia

Petang tadi telah berlangsung sidang media Konsert Sang Pencinta - M Nasir di Istana Bambu, Jalan Ampang. Konsert yang akan berlangsung di Istana Budaya pada  7, 8 & 9 Jun 2013 ini dibawakan oleh Bombbay Worldwide bersama rakan setianya, Red On Black serta Belbis. Hadir sama pada sidang akhbar petang tadi ialah Ketua Pengarah Istana Budaya, Datuk Juhari Shaarani.

Dalam sesi soal jawab, Bombbay menjelaskan konsert Sang Pencinta dijangka mengambil masa dua jam ke dua jam setengah dan ia adalah kembaraan dalam seni menggunakan visual mapping iaitu visual artistik. Visual mapping akan dibahagikan kepada tiga dimensi dan setiap satu berkaitan dengan muzik dan lagu yang akan disampaikan oleh M. Nasir kelak.

Tiket untuk menyaksikan Konsert M. Nasir Sang Pencinta sudah boleh didapati di www.ticket2u.biz atau boleh hubungi pihak IB Box Office di talian 03 21618134.

**Untuk membaca laporan penuh sidang media tadi bolehlah layari laman Utusan ini
*** Untuk melihat video pendek sidang media itu sila ikuti link ini . video 1 / video 2 / video 3/ video 4/ video 5 / video 6 / video 7
**** tambahan video : temubual Konsert Kembaraan M Nasir

Tiada ulasan: