Isnin, September 08, 2008

Letak syarat untuk Aduh Saliha

petikan Berita Harian 8 September 2008

FILEM sulung lakonannya Aduh Saliha pula sehingga kini masih lagi belum mempunyai sebarang perkembangan. Menurut Mawi, dia langsung tidak terfikir mengenai filem berkenaan kerana terlalu sibuk dengan komitmen lain.

“Setakat ini tidak ada sebarang perkembangan mengenai Aduh Saliha. Saya pun tidak terfikir langsung mengenai filem itu. Rasanya 20 peratus penggambaran yang sudah dibuat berkemungkinan tidak boleh pakai lagi. Masa itu penampilan saya berbeza, ketika itu badan saya kurus lagi.

“Kalau mereka hendak sambung mungkin perlu dibuat dari awal. Saya hanya akan berlakon jika M Nasir yang mengarah. Tapi jika bukan M Nasir saya tidak mahu terbabit,” katanya pada pelancaran program berkenaan.

Majlis pelancaran Mawi Di Bumi Anbia dihadiri Pengurus Saluran Prima, Khairul Anuar Salleh, Ketua Pegawai Operasi Maestro, Freddie Fernandez, Ketua Pegawai Operasi Al Najwa Productions, Zunaidah Idris dan Pengasas Satu Produk DCL, Datuk Stapa Omar.

Tiada ulasan: