Jumaat, Februari 23, 2007

Aktiviti terbaru KSMN

berita diperolehi dari Yann KSMN

• VCD DAN GAMBAR MAJLIS HARI RAYA KELAB SAHABAT 2006 'ON SALE' SEKARANG

Kini kami ada menjual VCD Majlis Hari Raya itu yang berharga RM15.00 dan foto-foto semasa Majlis Raya itu. VCD ini hanya dijual kepada ahli Kelab Sahabat M.Nasir sahaja. Jika berminat mendapatkannya sila jadi ahli terlebih dahulu dengan menghubungi Yann KSMN (norhaidatulazian@yahoo.com.sg) atau Luncai Emas Sdn. Bhd. (03 - 61561357) email ke ksmn_10@yahoo.com

• AKTIVITI M.NASIR – FEBRUARI 2007

25/1 -AIM PC @ 3PM

3/2 - SHOW @ TITIWANGSA (10.30PM)

10/2 - SHOW @ J.B

24/2 - KONSERT CIT CAT @ TERENGGANU

**Jom datanglah beramai-ramai untuk Show di Titiwangsa dan Konsert Cit Cat, ianya percuma!!!


AKTIVITI KSMN SETERUSNYA…

● Cadangan Bengkel Penulisan Lirik & Lagu

Bengkel penulisan lirik dan penciptaan lagu ini telah diadakan buat pertama kalinya pada tahun 1996. Bengkel selama dua hari itu telah berjaya mencungkil bakat-bakat baru seperti En.Ismail Mohd Shariff atau lebih dikenali sebagai 'Mael' yang mana karya-karyanya telah dimuatkan dalam album artis-artis tempatan seperti Kau Saja(Spider), Resam Pak Belalang(Kristal), Janji Kita(Spin),dan banyak lagi.

Melalui kejayaan tersebut Kelab Sahabat berharap untuk menjadikannya sebagai aktiviti tahunan sekaligus mencungkil bakat di kalangan ahli. Untuk anda yang berminat di dalam bidang penulisan lagu/lirik harap akan menyertai bengkel ini.

● Konsert M.Nasir – Sang Pencinta

Pihak pengurusan Luncai Emas & AJK KSMN kini dalam proses ingin mengadakan Konsert Sang Pencinta M.Nasir. Oleh kerana kos produksi yang tinggi, kami amat berharap akan mendapat sokongan anda dalam acara ini.

• Majlis Hari Raya 2007

Majlis Hari Raya Kelab Sahabat M.Nasir 2007 akan diadakan sebagai acara tahunan.

● Percutian bersama M.Nasir

Kami juga bercadang ingin menganjurkan Percutian bersama M.Nasir dengan ahli kelab pada hujung tahun ini bagi penutup aktiviti Kelab tahun 2007 ini.

Untuk kami menganjurkan aktiviti-aktiviti yang diatas, KSMN amat berharap pihak sahabat dapat memberi indikasi samada para sahabat minat untuk menyertai aktiviti tersebut atau sebaliknya. Semoga dengan indikasi ini KSMN dapat mengatur rancangan yang diminati semua.

AKHIR KATA

Kami berharap akan mendapat lebih banyak penyertaan daripada pihak sahabat pada tahun ini. Penyertaan daripada sahabat merupakan faktor utama kepada kejayaan penganjuran aktiviti-aktiviti ini. Ambillah peluang ini untuk beramah mesra dengan M.Nasir dan para sahabat. Andainya ada cadangan untuk aktiviti-aktiviti lain sila usulkan kepada kami.

“Telunjuk lurus Digalas Ibujari,
Sahabat Tulus Mengasah Hati Budi”

Pihak Pengurusan
Kelab Sahabat M.Nasir.

Tiada ulasan: