Rabu, Oktober 17, 2001

Sudah nasib M Nasir

petikan NSTP emedia 17 Oktober 2001

SS rasa nak tergelak apabila mendengar cerita seorang teman mengenai nasib yang dialami M Nasir sejak pulang ke rumah. Yelah sebelum ini dia ditahan wad selepas menjalani pembedahan batu karang di sebuah hospital pakar swasta.

Tup tup balik rumah ada perkara lain pula berlaku. Tentu pembaca sudah berteka-teki tentang apa yang terjadi pada sifu seorang ini yang kebetulan menang anugerah Penyanyi Lelaki Popular ABP, baru-baru ini.

M Nasir beritahu teman SS tu, dia ditanduk kambing! Dengar sahaja cerita pasal kena tanduk terbayang dalam kepala SS, M Nasir memang ada bela kambing di rumahnya. Cuma dia bernasib baik kerana tidak mengalami kecederaan serius.

Gamaknya kalau M Nasir cedera, nampaknya impian peminat ingin menyaksikan komposer hebat ini beraksi dalam Konsert Phoenix Bangkit di Suntec City, Singapura bakal tidak menjadi kenyataan seperti yang berlaku sebelum ini.

Apa yang pasti, SS difahamkan M Nasir sudah bersedia untuk muncul dalam konsert itu pada 21 Oktober ini di mana ia menjanjikan persembahan bertenaga buat peminat tidak kira di Kota Singa atau Semenanjung.

Ada satu perkara yang SS nak puji M Nasir ni. Dia adalah seorang artis yang memiliki semangat waja, biarpun sakitnya masih belum pulih sepenuhnya tetapi demi tidak mengecewakan peminat, dia sanggup berbuat apa sahaja.

Jadi buat peminat yang begitu merindui aksi paling hebat dan bertenaga dari M Nasir kena tunggu kemunculannya di Suntec City untuk menyusuri alam seni ciptaannya!

Tiada ulasan: